Przejdź do głównej zawartości

Identyfikacja wizualna firmy

Identyfikacja wizualna firmy
Kreowanie wizerunku marki obejmuje nie tylko przygotowanie spójnej strategii reklamowej i logo, niemniej jednak również zbudowanie pełnej księgi identyfikacji wizualnej. Dzięki niej ułatwia się pracę grafikom, drukarzom i reklamodawcom, a też dba się o spójność komunikacji przedsiębiorstwa. Księga zawiera wszystkie informacje, które są potrzebne do wykonania fachowych wizytówek, plakatów, reklam telewizyjnych , a oprócz tego gadżetów firmowych.



Księga identyfikacji wizualnej jest wykonywana wraz z logo. Ustalone w niej standardy wskazują, w jaki sposób można wykorzystać logo, jak wygląda jego nieprawidłowe wykorzystanie, a także, jakie barwy wykorzystano w projekcie. Wszelkie odstępstwa od zapisów w księdze identyfikacji wizualnej są błędem, gdyż powodują, że komunikacja marki traci spójność. Utrzymywanie określonych wzorców jest kluczem do sukcesu w komunikacji z klientem w każdej branży. Dzięki nim klient w każdej sytuacji wie, z jaką marką ma do czynienia i rozróżnia jej propozycję spośród produktów konkurencji. Wszystkie szanujące się marki, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe, wiedzą, czym jest księga identyfikacji wizualnej i regularnie z niej korzystają.

Raz przygotowana księga służy przez sporo lat. Zmienia się ją tylko, gdy organizuje się rebranding, jednakże ten jest zjawiskiem dość rzadkim. Ostrożnie podchodzą do niego nawet znane i lubiane marki, gdyż zmiana identyfikacji wizualnej i norm komunikacji z klientem może negatywnie wpłynąć na rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Utrzymywanie jednolitych norm jest więc kluczem do sukcesu, a identyfikacja wizualna sposobem na powiększenie zapamiętywalności oferty. Co istotne, zamówienie księgi znaku wraz z logo jest opłacalniejsze niż zaprojektowanie tylko znaku firmowego. Wiedzą o tym wszystkie marki, które postawiły na spójną identyfikację wizualną.

Zobacz więcej: ciekawa strona o księdze wizerunku firmy

Popularne posty z tego bloga

Pozycjonowanie - ważne narzędzie reklamy w sieci

Ciężko byłoby wyszukać osobę niekorzystającą z internetu do wyszukiwania wszelkich potrzebnych informacji. Jest to ze stuprocentową pewnością ich największe źródło, a globalna sieć stała się również najczęściej używanym nośnikiem promocji. Jednym z jej elementów jest bez wątpienia nowoczesna, funkcjonalna i efektowna strona www.

Jak oszczędzać na ogrzewaniu

Dzisiaj ludzie w ogromnej liczbie przypadków interesują się takimi rozwiązaniami i instalacjami, które przyczynia się do tego, że ich domy i mieszkania staną się bardziej funkcjonalne. Są ludzie, którzy zastanawiają się nad tym, jak wybrać pompy ciepła albo rekuperatory, bo słyszeli, że dzięki nim funkcjonowanie domu może być lepsze i koszty związane z ogrzewaniem mogą być niższe. Osoby, które mają takie zainteresowania, poszukują informacji na ten temat albo zwracają się do specjalistów z tego zakresu i od nich chcą się dowiedzieć możliwie jak najwięcej.

Akcesoria do podłogówki

Ogrzewanie podłogowe jest aktualnie realnym hitem. Takie ogrzewanie jest wyjątkowo skuteczne, a ponadto nie należy dużych zdolności, by je rozłożyć. Przyjmuje się, że ogrzewanie podłogowe może być zrealizowane dosłownie przez osobę, która nie ma zbyt wielu umiejętności w tym względzie.